Porządek obrad
3.
Przyjęcie protokołu z Komisji Gospodarki Przestrzennej i Infrastruktury z 28 października 2024 r.
4.
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej miasta Tychy na lata 2025 – 2038.
5.
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie budżetu miasta Tychy na 2025 rok, w zakresie działania Komisji.
6.
Informacja Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów w odniesieniu do planów napraw\modernizacji dróg w kolejnych latach.
7.
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ulic: Miodowej, Pasterskiej, Samochodowej i Dworskiej w Tychach.
8.
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ulic: Beskidzkiej, Oświęcimskiej, Długiej i Goździków w Tychach – etap II.
9.
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umów dzierżawy oraz zawarcie umów dzierżawy nieruchomości stanowiących własność Gminy.
10.
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżaw z dotychczasowymi dzierżawcami, których przedmiotem są te same nieruchomości oraz odstąpienia od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umów dzierżaw nieruchomości, stanowiących własność Gminy Miasta Tychy.
11.
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przyjęcia „Aktualizacji planu adaptacji miasta Tychy do zmian klimatu do roku 2030”.
12.
Pismo w sprawie remontu drewnianej kładki nad torami łączącej Al. Jana Pawła II i ul. Dąbrowskiego w Tychach.
13.
Pismo w sprawie zmian w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Tychy.
14.
Pismo w sprawie ujęcia zapisów w projekcie planu ogólnego miasta Tychy.
15.
Pismo w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru dzielnicy Starych Tychów tj. ul. Mikołowskiej, ul. Burschego, ul. Damrota i ul. Asnyka.
16.
Sprawy bieżące i wolne wnioski.
17.
Odpowiedzi na wnioski komisji.
18.
Zamknięcie posiedzenia.